اجتماع مجازی دختران انقلاب ۱۹ تیر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار نامدار نیوز، جنگروی مسئول گروه مردمی دختران انقلاب در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب برنامه‌های این گروه مردمی در هفته عفاف و حجاب را تشریح کرد و افزود: امسال اجتماع دختران انقلاب به صورت مجازی ۱۹ تیر با سخنرانی حجت الاسلام پناهیان و بی‌آزار تهرانی و مدیحه سرایی امیر عباسی و سخنرانی زینب سلیمانی دختر حاج قاسم سلیمانی و قرائت بیانیه مطالبه وار دختران انقلاب برگزار خواهد شد.
جنگروی با اشاره به این‌که اجتماع دختران انقلاب امسال در هفته عفاف و حجاب با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار خواهد شد تصریح کرد: به همین منظور پویشی با نام دختران حاج قاسم از ۱۲ تا ۱۹ تیر برگزار می‌شود و مردم می‌توانند بر اساس ۴۲ موضوع مطرح شده برای این پویش، فیلم‌های خود را صفحه مجازی دختران انقلاب و یا کانال گروه در شبکه‌های اجتماعی به نشانی sedaye_dokhtarane_enghelab ارسال کنند.
مسئول گروه مردمی دختران انقلاب تصریح کرد: در این پویش بنا داریم صدای زنان و مطالبات آن‌ها را همچون داشتن دغدغه‌هایی مانند حجاب، معیشت، جهیزیه و ازدواج به گوش مسئولان برسانیم.
وی اضافه کرد: در این مراسم خانواده‌های شهیدان محسن حججی، ابراهیم هادی، صیادشیرازی، رسول خلیلی، مجید قربانخانی، اصغر وصالی، محمدحسین حدادیان، احمدی‌روشن، مرتضی کریمی، سیدجعفر حسینی و دختر شیخ زکزاکی حضور خواهند داشت.
مسئول گروه مردم مردمی دختران انقلاب گفت: همچنین در هفته عفاف و حجاب در ۱۵ میدان تهران و اصفهان اعضای این گروه حضور پیدا خواهند کرد و بانوان را به این پویش دعوت می‌کنند و هدایای متفاوتی نیز به بانوان اهدا خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *