شاخص کل بورس تهران امروز در یک روند نوسانی پس از اندکی ریزش، صعودی شد

شاخص کل بورس تهران امروز با ۳۳۵ واحد رشد به رقم یک میلیون و ۳۴۸ هزار و ۴۶۹ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار نامدار نیوز، همچنین شاخص کل با معیار هموزن امروز ۳۶۳۲ واحد کاهش یافته و به رقم ۳۷۶ هزار و ۵۲۶ واحد رسید.

ارزش بازار در بورس تهران امروز بیش از ۵ میلیون و ۵۲۸ هزار میلیارد تومان شد.

ارزش معاملات در بورس تهران بیش از ۳۶۴۷ میلیارد تومان شد و ارزش معاملات فرابورس هم ۳ هزار و ۱۶۴ میلیارد تومان رسید.با این حساب ارزش معاملات دو بازار از ۶ هزار و ۷۶۳ میلیارد تومان گذر کرد.

معامله‌گران امروز بیش از ۵ میلیارد سهام حق‌تقدم و اوراق مالی در قالب ۴۶۰ هزار فقره معامله و به ارزش ۳ هزار و ۶۴۷ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

امروز شاخص کل و شاخص قیمت با معیار وزنی ـ‌ ارزشی ۰٫۰۲ درصد رشد کردند و اما شاخص کل و شاخص قیمت با معیار هم وزن ۰٫۹۶ درصد کاهش یافتند.

شاخص آزاد شناور ۰٫۳ درصد رشد کرد، شاخص بازار اول بورس ۰٫۵ درصد رشد کرد و شاخص بازار دوم بورس بدون تغییر باقی ماند.

امروز نمادهای پتروشیمی پردیس، پتروشیمی نوری، فولاد مبارکه، چادرملو، گسترش نفت و گاز پارسیان، بیشترین اثر تقویتی در شاخص کل بورس را داشتند و نمادهای پتروشیمی فناوران و پتروشیمی خارک بیشترین اثرات کاهشی در شاخص بورس را داشته‌اند.

در فرابورس ایران هم امروز شاخص کل ۵ واحد کاهش یافته و به رقم ۱۹ هزار و ۶۷۱ واحد رسید.

ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران بیش از یک میلیون و ۹۸ هزار میلیارد تومان شد، ارزش بازار پایه هم به بیش از ۳۶۰ هزار میلیارد تومان رسید.

معامله‌گران امروز در فرابورس ایران بیش از ۱٫۸ میلیارد سهام حق‌تقدم و اوراق مالی در قالب ۲۵۴ هزار فقره معامله و به ارزش ۳ هزار و ۱۶۷ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *