بورس تهران بعد از چند روز قرمزی بالاخره سبز شد

به گزارش خبرنگار نامدارنیوز، شاخص کل بورس تهران با یک میلیون و ۶۱۱ هزار واحد امروز به کار خود پایان داد

شاخص کل بازار بورس اوراق بهادار از محدوده ۱،۵۸۱،۱۹۱ واحدی کار خود را آغاز کرد. از آغاز بازار شاهد رشد و بهبود تقاضا بودیم به صورتی که در یک ساعت ابتدایی شاخص کل رشد ۴۰ هزار واحدی را بهمراه داشت. اما در ادامه میزان عرضه در بازار شدت گرفت و در اکثریت سهم ها شاهد رنج منفی بودیم و در نهایت در ۱ ساعت پایانی بازار به صورت متعادل به کار خود پایان داد. آنچه در بازار امروز و دیروز بسیار حائز اهمیت بود افزایش حجم و ارزش معاملات، و از طرفی وارد شدن شاخص کل به کانال ۱،۶۰۰،۰۰۰ واحدی بود.

  • ارزش کل معاملات بازار امروز حدود ۱۷،۶ هزار میلیارد تومان بود که نسبت به روز گذشته افزایش ۱٫۷ هزار میلیارد تومانی داشت.
  • در بازار امروز شاهد خروج پول حقیقی به ارزش ۷۰۴ میلیارد تومان بودیم.
  • در پایان شاخص کل با ۳۰،۱۹۴ واحد افزایش نسبت به روز قبل در محدوده ۱،۶۱۱،۳۷۳ واحد به کار خود پایان داد. شاخص کل هم وزن امروز با افزایش ۴۸۸ واحدی در محدوده ۴۱۳،۳۶۸ واحدی هم به کار خود پایان داد.
  • بیشترین تاثیرمثبت در بازار بورس را نمادهای فولاد، فملی، فارس، تاپیکو، کچاد، کگل و وبملت بهمراه داشتند و همچنین در بازار فرابورس بیشترین تاثیر مثبت را به ترتیب نمادهای آریا، بپاس، صبا، شگویا، کگهر، دی و مارون بهمراه داشتند.
  • ارزش معاملات خرد در بازار امروز مبلغ ۱۲ هزار میلیارد تومان بوده است که نسبت به روز قبل تقریبا بدون تغییر بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *