ترافیک سنگین در جاده فیروزکوه

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در محور هراز تردد کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز و فردا ممنوع است.

به گزارش خبرنگار نامدار نیوز، ایمان محرابی‌نیا، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات‌ کسب شده از سامانه‌های ترددشمار برخط و دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها تأکید کرد: طبق تاکیدات وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا مردم برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری از انجام سفر غیرضروری پرهیز کنند.

وی بیان کرد: امروز ۲۰ شهریور دوربین‌های نظارت تصویری ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر ‌جنوب به شمال حدفاصل گسیل تا نساء، ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر شمال به جنوب محدوده چای باغ و ترافیک سنگین در محور پردیس-تهران محدوده جاجرود نشان می‌دهد.

محرابی‌نیا با اشاره به اینکه در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است، از تردد روان در محور هراز‌، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت در مسیر رفت و برگشت خبر داد.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اضافه کرد: در آزادراه کرج – تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه‌سنگین گزارش شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *