کل پلاک‌های منتهی به قله کوه دماوند براساس اجرای مقررت اراضی ملی جزو منابع طبیعی است و در این زمینه آگهی تشخیص داده شده است.

به گزارش خبرنگار نامدار نیوز مدیرکل دفتر حقوقی سازمان جنگل‌ها در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: کوه دماوند و دامنه‌های آن جزو اراضی منابع طبیعی است و اگر به اشتباه و یا بدون اطلاع ما سندی به نام کسی زده شود آن را برمی‌گردانیم.

رضا افلاطونی افزود: تعدادی از این پلاک‌ها سند مالکیت به نام سازمان جنگل خورده است اما برای تعدادی از پلاک‌ها به دلیل مشکلات فنی هنوز سند صادر نشده است.

مدیرکل دفتر حقوقی سازمان جنگل‌ها در پاسخ به اینکه آیا امکان وجود دارد که بخشی از این پلاک‌هایی که سند نخورده به نام اوقاف سند خورده باشد، گفت: «همه اینها جزو منابع طبیعی است و اگر سازمانی بدون اطلاع ما و یا اشتباهاً به نام خودشان سند زده باشند نیز ما پیگیری می‌کنیم و حتماً آن را برمی‌گردانیم.»

افلاطونی در پاسخ به اینکه دلیل سند نخوردن این پلاک‌ها به نام سازمان جنگل‌ها چه بوده است، بیان داشت: مشکلات فنی، وجود معارض و عدم دسترسی به این پلاک‌ها از عواملی بوده که در سال‌های گذشته باعث شده سند آنها کامل به نام سازمان جنگل‌ها نخورده باشد.

وی همچنین گفت: از اینکه سازمان اوقاف این پلاک‌ها را به نام خود سند زده باشد اطلاعی نداریم اما پیگیری می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *